מינויים

מונה מנהל חדש למחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל בחיפה

ד"ר אורן טומקינס-נצר שמונה לתפקיד: "ברצוני להוביל את המחלקה גם בתחום האקדמי והמחקרי ובנושאי חדשנות" | יחליף את פרופ' אורנה גייר שפרשה לגימלאות

ד"ר אורן טומקינס-נצר, מנהל מחלקת עיניים ב"כרמל". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר אורן טומקינס-נצר מונה למנהלה החדש של מחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל בחיפה. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' אורנה גייר שפרשה לגימלאות.

ד"ר טומקינס, בן 45, יליד אנגליה, עלה לישראל ב-1980, סיים לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע והתמחה ברפואת עיניים בבית החולים בני ציון.

הוא מומחה למחלות רשתית ואובאיטיס - דלקות תוך עיניות והתמחה באחרונה בנושאים אלה בבית החולים הלונדוני Moorfields Eye Hospital. בשמונה שנות שהותו בלונדון גם ניהל צוות רופאים בכירים וטיפל בהטמעת טכנולוגיות טיפוליות מתקדמות, לצד מחקר במחלות הרשתית ובאובאיטיס. הוא משמש מרצה קליני בכיר בפקולטה לרפואה של הטכניון ופרופסור חבר קליני ב"יוניברסיטי קולג'" בלונדון.

במחלקה שנמסרה עתה לניהולו 15 רופאים בכירים העוסקים במגוון טיפולים וניתוחים, לרבות מחלות עיניים בילדים, נוירו-אופטלמולוגיה וגלאוקומה.

באחרונה חזרו מהשתלמויות והתמחויות מקצועיות בחו"ל גם ד"ר אור בן שאול ששב מפרו, שם ביצע התמחות-על במחלות ובניתוחי קרנית; ד"ר זויה רבקין חזרה מהתמחות-על באוסטרליה במחלות ובניתוחי גלאוקומה; ד"ר ויסאם ברהום שב מקנדה מהתמחות-על בניתוחי רשתית.

על תכניותיו למחלקה שנמסרה לניהולו, אמר ד"ר טומקינס: "החזון הוא להמשיך ולחזק את הקשר עם הקהילה בחיפה ובקריות ולתת מענה לחולים מכל רחבי הצפון. ברצוני להוביל את מחלקת העיניים גם בתחום האקדמי והמחקרי ובנושאי חדשנות - תחום דינמי שממשיך להפתיע ברפואת העיניים".

במסגרת תפקידו ימשיך גם שיתופי פעולה מחקריים שנוצרו עם מוסדות מובילים בלונדון, ארה"ב ומקומות נוספים בעולם. באחרונה ניהל ד"ר טומקינס כנס וקורס מעשי באובאיטיס לרופאי עיניים ולצוותים מקצועיים שהגיעו לישראל מריגה, שטוקהולם ומטייוואן.

נושאים קשורים:  ד"ר אורן טומקינס-נצר,  פרופ' אורנה גייר,  בית החולים הכרמל,  חדשות,  מינויים,  רפואת עיניים
תגובות
אנונימי/ת
17.02.2020, 19:46

רופא מעולה, במקום הנכון, משוכנע שירים את המחלקה בצורה מאד משמעותית.לאחר תקופה בה מחלקת העיניים בכרמל היתה בתקופת ניוון.

אנונימי/ת
17.02.2020, 22:03

בהצלחה רבה!

אנונימי/ת
24.02.2020, 08:20

טוב שיצאה לגימלאות. לא אהבה לקלוט עליה. נהגה לומר לעמיתיה שבגלל שהם מסייעים לעולים לא תהיה עבודה לרופאים ישראלים חוזרים. נתנה לזה ביטוי מוחשי. לצערנו.

אנונימי/ת
29.02.2020, 08:24

קישקוש

יפה כל הכבוד